Ik heb geen toegang tot mijn account, dat is gesloten of restricties heeft

Als je probeert in te loggen of geld te storten en te spelen, kan het zijn dat je een foutmelding krijgt waarin staat dat je account is gesloten of dat er restricties in zijn aangebracht. Een van onze teams of automatische systemen heeft mogelijk iets van je nodig om veilig te kunnen spelen.

Waarom zijn er restricties aangebracht in mijn account?

Mogelijke redenen zijn:

  • We hebben je om documenten gevraagd en deze nog niet ontvangen. Bekijk deze pagina voor meer informatie over waarom we om documenten verzoeken en hoe je ze kunt verzenden.
  • Je hebt je account niet op tijd gevalideerd.
  • We hebben gezien dat je meer dan één account hebt gecreëerd.
  • Je hebt in het verleden gevraagd om je account te laten sluiten.
  • We hebben het gesloten conform de wettelijke vereisten.
  • We hebben om veiligheidsredenen restricties aangebracht in het account.
  • We moeten meer documenten van je vragen om je geld te verifiëren of als onderdeel van de antiwitwaswetgeving.

Hoe kan ik weer toegang krijgen tot mijn account?

Als we een account sluiten of er restricties in aanbrengen, vertellen we de speler wat de reden daarvoor is. Controleer je geregistreerde e-mailadres voor een bericht waarin staat wat we van je nodig hebben. Neem dan contact met ons op door de knop 'Contact opnemen' te kiezen.

Wat als ik meer dan één account heb?

We staan per speler per licentie niet meer dan één account toe. Dit is in overeenstemming met ons beleid ten aanzien van meerdere accounts. Bekijk onze algemene voorwaarden voor meer informatie: Als je je realiseert dat je meer dan één account hebt, neem dan contact met ons op en laat het ons weten.

Vond je dit artikel nuttig?


Kun je niet vinden wat je zoekt?