Je kunt jezelf voor een bepaalde periode uitsluiten van spelen.
Volg als je dat wil doen deze instructies, afhankelijk van hoe je toegang verkrijgt tot je account:
Ga als je denkt dat je een gokprobleem hebt naar onze pagina over zelfuitsluiting.
Neem als je gewoon je account wil sluiten contact met ons op. We helpen je graag.
Als we een account sluiten, blijft het in ons systeem staan. Als je weer wil spelen, moet je ons vragen je oude account te heropenen. Het is niet mogelijk om een account te sluiten om een nieuw account te kunnen openen.
Kies de knop 'Contact opnemen' hieronder om contact met ons op te nemen.
Als je echtgeldsaldo hebt, sturen we het naar je terug als onderdeel van het proces van het sluiten van je account.
Als je actief bent aan een van onze tafels om echt geld, kunnen we je account niet sluiten. Verlaat de tafel en neem contact met ons op zodat we door kunnen gaan met het sluiten van je account.
Als je ingeschreven bent voor toernooien die nog niet begonnen zijn, schrijven we je automatisch uit.