Als je problemen ondervindt met onze software, zoals:
Dan kan dit betekenen dat onze software niet de juiste Windowsmachtigingen heeft. Het volledig opnieuw installeren van onze software zou het probleem moeten oplossen.
Dit moet je doen:
Maak eerst een back-upkopie van je instellingen- en spelersnotitiebestanden (indien van toepassing). De namen van de bestanden zijn:
Het bestand met spelersnotities is alleen aanwezig als je notities of labels voor andere spelers aan de pokertafels hebt opgeslagen. Als je geen notities maakt over spelers, sla dan alleen een kopie van je instellingenbestand op.
Open om dit te doen onze software (indien mogelijk) en volg deze stappen:
'Help' → 'Open de map Mijn Instellingen'
Vind de bestanden en kopieer ze naar een veilige tijdelijke locatie.
Als je de software niet kunt openen, moet je handmatig naar de instellingenmap gaan om de bestanden te vinden.
Verwijder nadat je een kopie van deze bestanden hebt gemaakt onze software.
'Instellingen' → 'Apps' → 'Apps en features'
Gebruik de zoekbalk om onze software te vinden of scrol omlaag in de lijst. Selecteer dan onze software en klik op de knop 'Verwijderen'.
Verwijder vervolgens alle programmabestanden uit de installatiemap van onze software. De standaardmap is C:\Program Files (x86)\PokerStars\
Je moet ook de instellingenbestanden verwijderen. Open om deze bestanden te vinden de instellingenmap zoals beschreven in stap 1. Verwijder zodra je de map hebt gevonden alle bestanden die er in zitten.
Zorg dat je bent ingelogd op Windows met een account met beheerdersrechten.
Controleer of 'Gebruikersaccountbeheer (UAC)' is ingeschakeld:
Als de schuifknop is ingesteld op 'Standaard', ga dan naar de volgende stap. Als dit niet het geval is, stel de knop dan in op 'Standaard', druk op 'OK' en start je computer opnieuw.
Download het installatiebestand van onze software van onze website.
Installeer tijdens de installatie in de standaardmap C:\Program Files (x86)\
Als je het Gebruikersaccountbeheer wil dempen zonder het uit te zetten, kunnen programma's van derde partijen je daarmee helpen. Je kunt deze tools vinden door via Google te zoeken op stille modus Gebruikersaccountbeheer.
Zorg er ten slotte voor dat je de bestanden herstelt zodra de software opnieuw is geïnstalleerd:
'Help' → 'Open de map Mijn Instellingen'
Sluit onze software en kopieer de bestanden terug naar de map (als er bestanden overschreven moeten worden, accepteer dit dan).
Als het probleem blijft bestaan, kan het zijn dat beveiligingssoftware onze software verstoort. Geef ons in dit geval de naam en versie door van eventuele beveiligingssoftware die je gebruikt. Met andere woorden, firewalls, webfilters of virusscanners (bijvoorbeeld Kaspersky, Norton Internet Security, enzovoorts).