Stortingen met een kaart: alles wat je moet weten

Log om te controleren of deze betalingsmethode beschikbaar is in jouw land in op je account en ga naar de kassier.


Hoe stort ik geld met mijn kaart?

Volg gewoon deze stappen:

  1. Log in op je account en ga naar de kassier. Als je onze website gebruikt:
    Webkassier
  2. Druk op 'Storten' en kies het type kaart dat je wil gebruiken.
  3. Kies een van de voorgestelde stortingsbedragen of vul in het veld een ander bedrag in.
  4. Druk op de groene knop om verder te gaan.
  5. Vul je kaartgegevens in:
    • Kaartnummer (16 cijfers zonder spaties)
    • Vervaldatum van de kaart (maand/jaar)
    • Het driecijferige Card Verification Number (op de achterkant van je kaart)
  6. Kies in het volgende scherm een verificatiemethode (indien van toepassing):
    • Mastercard SecureCode
    • Wachtwoord 'Verified by Visa' / Eenmalig wachtwoord
  7. Controleer je transactiegegevens en verzend je verzoek.

We schrijven je geld meteen bij.

Zijn er stortingskosten?

We brengen geen kosten in rekening voor het gebruik van je kaart om geld bij ons te storten. Spelers zijn echter zelf verantwoordelijk voor kosten die in rekening worden gebracht door hun kaartuitgever. Neem voor meer informatie over het beleid van je kaartuitgever over kosten voor online aankopen rechtstreeks contact met hen op.

Ik probeer geld te storten, maar het lukt niet. Hoe komt dit?

Hier zijn een paar van de meest voorkomende redenen voor een mislukte storting:

  • Onjuiste informatie: Controleer je kaartgegevens en probeer het opnieuw.
  • Vervallen kaart: Zorg ervoor dat je kaart niet is vervallen of deze maand vervalt.
  • Onvoldoende geld: Controleer je beschikbare saldo en probeer het opnieuw.
  • Kaart geblokkeerd voor transacties voor online gaming: Neem contact op met je bank om te vragen of ze transacties voor online gaming toestaan onder code 7995.

Ga als je een alternatieve stortingsmethode zoekt gewoon naar de kassier en bekijk alle beschikbare methoden.

Ik wil een nieuwe kaart gebruiken, maar het lukt niet.

Als je problemen ondervindt met geld storten met je nieuwe kaart, kan dat zijn omdat:

  • Je de optie 'Spoedstortingen' gebruikt, die gebruikmaakt van opgeslagen gegevens van je eerder gebruikte kaarten. Als dit het geval is:
    1. Ga naar de kassier, druk op 'Opties spoedstortingen', kies 'Geen' en druk dan op 'Opslaan'.
    2. Doe om je nieuwe kaartgegevens voor toekomstige spoedstortingen op te slaan een nieuwe storting in de kassier en vink het vakje 'Betalingsgegevens opslaan en dit mijn account voor spoedstortingen maken' aan.
  • Je probeert geld te storten met de reeds ingevulde gegevens in het pop-upvenster van de eerder gebruikte methode.
    1. Druk om een nieuw kaartnummer te gebruiken op de knop 'Verwijderen' en dan op 'Bevestigen'.
    2. Druk om de opgeslagen gegevens te behouden en een andere optie te gebruiken op 'Andere betalingsmethode' en je wordt naar de kassier geleid.
  • Je nieuwe kaart heeft restricties voor transacties voor online gaming. Neem contact op met je kaartuitgever om deze restrictie te bevestigen en indien mogelijk te verwijderen.

Vond je dit artikel nuttig?


Kun je niet vinden wat je zoekt?