Volg de instructies hieronder om in te loggen en je adres te updaten. Kies het platform dat je gebruikt:
Computersoftware
- Log in op onze computersoftware
- Ga naar de tab 'Instellingen' aan de rechterkant van de hoofdlobby
- Kies 'Accountgegevens'
- Kies 'Adres'
- Vul je nieuwe adres in
- Bevestig met 'TOEPASSEN'
Mobiel
Druk als je op je mobiele telefoon zit gewoon op de knop hieronder. Log vervolgens in en volg de instructies.

Website
Druk als je onze website gebruikt op de knop hieronder. Log vervolgens in en volg de instructies.

Wat als ik een lopend uitbetalingsverzoek heb?
Je hebt twee opties:
- Wacht tot we je uitbetaling verwerken en je geld verzenden en update dan je adres.
- Annuleer je uitbetaling door de kassier te openen en 'Lopende uitbetalingen bekijken/annuleren' te kiezen. Vraag vervolgens nadat je je adres hebt gewijzigd een nieuwe uitbetaling aan.
Druk op de knop hieronder om de kassier te openen op onze website of op je mobiel.
