Mobiel: hulp bij problemen met de kassier

Controleer om dit probleem op te lossen of je de nieuwste versie van het besturingssysteem op je apparaat hebt geïnstalleerd.

Als je de nieuwste versie al hebt, installeer onze app dan opnieuw en probeer onze kassier te openen:

Als het probleem blijft bestaan, stuur ons dan deze informatie:

  • De foutmelding die je krijgt (als je die krijgt) en/of een screenshot van wat je ziet.
  • Merk en model van je apparaat.
  • Het soort internetverbinding dat je hebt.
  • De versie van het besturingssysteem van je apparaat:

Android

'Instellingen' → 'Over telefoon' → 'Softwaregegevens'

iOS

'Instellingen' → 'Algemeen' → 'Over'

De instructies voor het vinden van updates of de namen van de opties die je moet aantikken kunnen per apparaat verschillen. Maar ze zouden moeten lijken op de instructies die we verstrekken. Neem contact op met de fabrikant van je apparaat voor de exacte instructies als je die nodig hebt.

Stuur ons ook de logbestanden uit onze app.

Probeer ondertussen de computerversie van onze kassier. Of, als je in de webversie van ons helpcentrum bent:
Webkassier

Vond je dit artikel nuttig?


Kun je niet vinden wat je zoekt?