Ken je klant-verificatieproces

Waarom moet ik mijn account laten verifiëren?

Iets wat al onze spelers moeten doen is hun leeftijd, identiteit en adres laten verifiëren door ons documenten te sturen. We hebben namelijk licentie- en wettelijke verantwoordelijkheden.

Dit verificatieproces staat bekend als 'ken je klant' (Know Your Customer (KYC)). Het kan op elk moment plaatsvinden, niet alleen bij inschrijving of als je voor het eerst geld stort.

KYC-verificatie helpt ons spelers te beschermen en een veilige speelomgeving te creëren. We moeten ervoor zorgen dat:

  • Kwetsbare spelers, zoals minderjarigen, geen toegang hebben tot onze diensten.

  • Elke speler een account heeft.

  • We verkleinen het risico op fraude of extra accounts.

  • Een echt persoon met een actief e-mailadres het account heeft gecreëerd.

  • We de mogelijkheid hebben om indien nodig contact op te nemen met onze spelers.

Net zoals een live casino je zou vragen om je identiteit te verifiëren, zorgen wij er ook voor dat onze spelers zijn wie ze zeggen.

We gebruiken elektronische controles om de identiteit en leeftijd van spelers te bevestigen, maar we kunnen niet 100% van onze spelers elektronisch valideren. In sommige gevallen moeten we je documenten zien voor KYC-doeleinden.

Welke documenten moet ik verzenden?

Afhankelijk van het land waarin, of de licentie waaronder je staat geregistreerd, accepteren we verschillende documenten.

Bewijs van je identiteit (ID)

We accepteren:

  • Paspoort
  • Rijbewijs
  • Nationale identiteitskaart

Als je geen van bovenstaande documenten kunt sturen, accepteren we ook:

  • Militair paspoort
Bewijs van adres (POA)

Stuur ons een van de volgende dingen:

  • Nutsrekening zoals gas, water, elektriciteit, internet, vaste telefoonlijn of tv-rekening, niet ouder dan zes maanden We kunnen geen verzekeringsdocumenten accepteren.
  • Rijbewijs
  • Bankafschrift, niet ouder dan drie maanden.
    We accepteren geen bankafschriften van online banken als geldig bewijs van adres. Dit zijn banken als Revolut, Monese, Monzo, Atom, N26, Pockit Ltd, enzovoorts.
  • Creditcardafschrift, niet ouder dan drie maanden.
  • Huurovereenkomst, met datum en handtekening.
  • Brief van je werkgever.
  • Brief van de belastingdienst of overheid.
  • Inboedel- of autoverzekeringspapieren, niet ouder dan 12 maanden.
  • Hongaarse adreskaart voor spelers die in Hongarije wonen.
  • De volgende landen accepteren propiska:
    • Wit-Rusland
    • Oekraïne
    • Oezbekistan
    • Armenië

Als je geen van deze documenten hebt, stuur ons er dan een uit de lijst hieronder:

  • Financiële brief. Bijvoorbeeld een commerciële kredietbrief, overdraagbare kredietbrief van de bank of beleggingsbrief.
  • Brief van de lokale autoriteiten
  • Brief van een overheidsinstantie
  • Brief met je burgerservicenummer
Bank- of creditcarddocumenten

De veiligheid van je gegevens is onze prioriteit. We volgen de regels van de Payment Card Industry Data Security Standard (PCI DSS - de standaard voor gegevensbeveiliging van de betaalkaartenbranche).

Zorg er voor het verzenden van je documenten voor dat:

  • Alleen de eerste zes en laatste vier cijfers van je kaartnummer zichtbaar zijn. De andere cijfers moeten gemaskeerd, bedekt of onleesbaar gemaakt zijn, zoals bijvoorbeeld: 444444******4444.
  • Je geen kopie stuurt van de achterkant van je credit- of debitcard.
  • Als je online bankafschriften ontvangt, zorg er dan voor dat:
    • Je een screenshot stuurt van je afschrift waarop je volledige naam, accountgegevens en de uitgiftedatum (niet ouder dan drie maanden) te zien zijn.
    • Je kaartnummer is afgeschermd, zoals hierboven vermeld.
    • Op het screenshot moet het volledige scherm van het apparaat en het URL-adres zichtbaar zijn.
  • Als de nummers van je credit- of debitcard niet op je bankafschrift staan, stuur ons dan een afschrift van de meest recente transacties naar je gebruikersaccount.
Wat hebben jullie nodig van mijn KYC-documenten?

Van identiteitsbewijzen moeten we het volgende zien:

  • Je volledige naam
  • Geboortedatum
  • Uitgiftedatum of vervaldatum
  • Het volledige document
  • Je handtekening

Van documenten voor bewijs van adres moeten we het volgende zien:

  • Je volledige naam
  • Je huidige adres
  • Uitgiftedatum, niet ouder dan 3 maanden.
Dit zijn een aantal voorbeelden van wat we kunnen accepteren:
Identiteitsdocument

Gezichten op de afbeeldingen zijn wazig gemaakt ter bescherming van gegevens. Deze afbeeldingen zijn slechts voorbeelden. Zorg ervoor dat we op jouw kopieën je gezicht duidelijk kunnen zien.

Voorbeeld ID FRVoorbeeld 1 ID FR

Voorbeeld ID ITVoorbeeld 1 ID IT

Voorbeeld ID UAVoorbeeld 1 ID UA

Rijbewijs

Gezichten op de afbeeldingen zijn wazig gemaakt ter bescherming van gegevens. Deze afbeeldingen zijn slechts voorbeelden. Zorg ervoor dat we op jouw kopieën je gezicht duidelijk kunnen zien.

Voorbeeld rijbewijs FRVoorbeeld 1 rijbewijs FR

Voorbeeld rijbewijs ROVoorbeeld rijbewijs RO

Voorbeeld rijbewijs UAVoorbeeld 1 rijbewijs UA

Paspoort

Gezichten op de afbeeldingen zijn wazig gemaakt ter bescherming van gegevens. Deze afbeeldingen zijn slechts voorbeelden. Zorg ervoor dat we op jouw kopieën je gezicht duidelijk kunnen zien.


Voorbeeld paspoort UAVoorbeeld paspoort CA

Dit zijn een aantal voorbeelden van wat we niet kunnen accepteren:

Afhankelijk van je land en licentie kunnen we bepaalde documenten mogelijk niet accepteren.

Bewijs van je identiteit (ID)

We accepteren geen:

  • Verblijfsvergunning
  • Voorlopig rijbewijs
  • Geboorteakte
  • Canadese zorgverzekeringspas
Bekijk andere documenten die we niet kunnen accepteren in jouw land of licentie
België
    • Rijbewijs
Tsjechië
    • Militaire paspoorten
Duitsland
    • Rijbewijs
Spanje
    • Asielzoekerskaart
    • Rijbewijs - als je je nationaliteit of land al hebt geregistreerd in je account.
Frankrijk
    • Militair paspoort
    • Werkvergunning
Griekenland
    • Rijbewijs
    • Verblijfsvergunning
India
    • Militaire paspoorten
    • PAN-kaart voor minderjarigen
Ontario
    • SIN-kaart
Roemenië
    • Handgeschreven voorlopige identiteitsbewijzen
Zweden
    • Identiteitsbewijzen zonder persoonsnummer

Bewijs van adres (POA)

We accepteren geen:

  • Loonstroken
  • Rekeningen van mobiele telefoons
  • Facturen
  • Medische afspraken of notities van ziekteverlof.
  • Abonnementen op tijdschriften.
  • Bankafschriften van online banken. Dit zijn banken als Revolut, Monese, Monzo, Atom, N26, Pockit Ltd, enzovoorts.
Bekijk andere documenten die we niet kunnen accepteren in jouw land of licentie
Spanje
    • Hongaarse adreskaart.
    • Achterkant van Duits identiteitsbewijs.
    • Russisch paspoort - Propiska
Frankrijk
    • Achterkant van identiteitsbewijzen
    • RIB of bankafschriften
    • Brieven van financiële instellingen
    • Woonbelasting
Griekenland
    • Rijbewijs
Zweden
    • Nutsrekeningen zoals gas, water, elektriciteit, internet, vaste telefoonlijn of tv-rekening
    • Bankafschrift
    • Correspondentie van de overheid of lokale autoriteiten
    • Verzekeringsdocumenten - geldig in de afgelopen drie maanden
    • Brieven van financiële instellingen
    • Loonstroken of brieven van je werkgever
    • Facturen van huurovereenkomsten
    • Medische afspraken
    • Abonnementen op tijdschriften
    • Rekeningen van mobiele telefoons
Verenigd Koninkrijk
    • Inschrijving universiteit
    • Voorlopig rijbewijs
Afbeeldingen van documenten die we niet accepteren
Wazig
    • Tekst moet duidelijk zijn en de afbeeldingen moeten een hoge resolutie hebben.

ID IT wazig

Fotokopieën
    • We kunnen geen afbeeldingen van fotokopieën accepteren.

Voorbeeld fotokopie

Bijgesneden
    • De vier hoeken van het document moeten zichtbaar zijn, inclusief de MRZ-code of het unieke documentnummer.

Voorbeeld bijgesneden paspoort

Onleesbare of verborgen gegevens
    • Alle belangrijke informatie op het document moet zichtbaar zijn, inclusief je geboortedatum en het unieke documentnummer.

Voorbeeld verborgen gegevens

Welke ondersteunde documentformaten kan ik verzenden?

Je kunt je documenten in een van de volgende formats verzenden:

  • Gescande kopieën
  • Digitale foto's van het originele document, als de afbeelding duidelijk is.
  • Screenshots zoals hierboven vermeld.
  • Foto's of afbeeldingen moeten leesbaar en duidelijk zijn.
  • Afbeeldingen moeten in kleur zijn.
  • .pdf
  • .doc
  • .bmp
  • .png
  • .jpg
Waarom hebben jullie me gevraagd om meer documenten te sturen?

Afhankelijk van je activiteit moeten we je mogelijk om meer documenten vragen. Dat kan zijn om te voldoen aan wettelijke verplichtingen of voor geavanceerde verificatie. Dit helpt ons je te beschermen als je onze site gebruikt.

Niet alle spelers hoeven meer documenten te sturen, maar als je dat wel moet, vragen we je om de documenten die we nodig hebben. In sommige gevallen kan dit van invloed zijn op je mogelijkheid om te spelen.

Zorg dat je geregistreerde e-mailadres is geüpdatet zodat we snel contact met je kunnen opnemen.

Wat betekent herkomst van vermogen (Source of Wealth - SOW)?

De SOW-controle onderzoekt hoe een klant, of zijn familie, over zijn vermogen is komen te beschikken.

We moeten bijvoorbeeld kijken naar de activiteiten die het financiële vermogen en andere tegoeden van de speler genereren of eraan bijdragen.

Voorbeelden van SOW:

  • Erfenis
  • Investeringen
  • Eigendom van een bedrijf
  • Dienstverband
Waarom is SOW belangrijk?

Deze controle helpt ons het witwassen van geld op onze site te voorkomen en spelers te beschermen als onderdeel van ons beleid voor verantwoord spelen.

Welke SOW-documenten moet ik verzenden?

We vragen nooit om andere documenten dan die te maken hebben met je inzetten. We accepteren:

  • Loonstroken, niet ouder dan drie maanden
  • Een ondertekende brief van je werkgever op briefpapier van het bedrijf waarin het salaris, de startdatum van het dienstverband en de functie worden bevestigd
  • Een bankafschrift met je laatste drie betaalde salarissen
  • Beleggingsoverzichten
  • Een kopie van je rekeningen als je zelfstandig bent, met daarop je inkomen en gegevens
  • Een brief van de advocaat die de verkoop van onroerend goed of zaken behandelt
  • Ander duidelijk bewijs met betrekking tot je winst uit poker, kansspellen of loterij
Wat betekent herkomst van geld (Source of Funds - SOF)?

Deze controle onderzoekt de directe herkomst van je geld, bijvoorbeeld de stortingsmethode die je gebruikt hebt om geld in je account bij ons te storten.

Waarom is SOF belangrijk?

Als onderdeel van onze licentie- en wettelijke verplichtingen zijn we verplicht bepaalde informatie van onze spelers op te vragen om onze interne beveiligingscontroles uit te voeren.

In alle gevallen, ongeacht je locatie, moeten we ervoor zorgen dat:

  • De juiste persoon het account gebruikt.
  • We onze spelers beschermen tegen fraude of het in verband gebracht worden met illegale activiteiten.
  • Onze spelers op onze site kunnen spelen op een manier die niet schadelijk is voor hun persoonlijke en financiële welzijn.
  • In de regio's waarin we opereren, handelen we in overeenstemming met de wet- en regelgeving.
Welke documenten moet ik verzenden voor een SOF-verificatie?
  • Bankpas
  • E-walletaccount
  • Prepaidvoucher
  • Bankoverboeking
  • Overboekingen tussen spelers. Dit soort overboekingen (tussen spelers) is niet in alle licenties beschikbaar.

Wat gebeurt er als ik de documenten niet verstuur?

Als we geen contact met je kunnen opnemen of als je ons de benodigde documenten niet kunt sturen, moeten we mogelijk restricties aanbrengen in je account tot we de informatie ontvangen die we nodig hebben.

Worden mijn documenten en gegevens veilig opgeborgen?

We nemen alle mogelijke voorzorgsmaatregelen om de vertrouwelijkheid van de identiteit van onze spelers en eventuele andere gevoelige informatie die we verzamelen te beschermen.

We hebben interne restricties om je gegevens te beveiligen.

Niemand heeft toegang tot deze informatie, behalve de speler zelf of zoals beschreven in ons privacybeleid, dat je kunt vinden op onze website:

Al onze medewerkers moeten voldoen aan het privacybeleid om de gegevens van spelers vertrouwelijk te houden. Deze verplichting blijft ook bestaan als een medewerker niet meer bij onze organisatie werkt. We investeren in de nieuwste beveiligingstechnologie om de gegevens waarover we beschikken te beschermen.

Vond je dit artikel nuttig?


Kun je niet vinden wat je zoekt?