Iets wat al onze spelers moeten doen is hun leeftijd, identiteit en adres laten verifiëren door ons documenten te sturen. We hebben namelijk licentie- en wettelijke verantwoordelijkheden.
Dit verificatieproces staat bekend als 'ken je klant' (Know Your Customer (KYC)). Het kan op elk moment plaatsvinden, niet alleen bij inschrijving of als je voor het eerst geld stort.
KYC-verificatie helpt ons spelers te beschermen en een veilige speelomgeving te creëren. We moeten ervoor zorgen dat:
Kwetsbare spelers, zoals minderjarigen, geen toegang hebben tot onze diensten.
Elke speler een account heeft.
We verkleinen het risico op fraude of extra accounts.
Een echt persoon met een actief e-mailadres het account heeft gecreëerd.
We de mogelijkheid hebben om indien nodig contact op te nemen met onze spelers.
Net zoals een live casino je zou vragen om je identiteit te verifiëren, zorgen wij er ook voor dat onze spelers zijn wie ze zeggen.
We gebruiken elektronische controles om de identiteit en leeftijd van spelers te bevestigen, maar we kunnen niet 100% van onze spelers elektronisch valideren. In sommige gevallen moeten we je documenten zien voor KYC-doeleinden.
Afhankelijk van het land waarin, of de licentie waaronder je staat geregistreerd, accepteren we verschillende documenten.
We accepteren:
Als je geen van bovenstaande documenten kunt sturen, accepteren we ook:
Stuur ons een van de volgende dingen:
Als je geen van deze documenten hebt, stuur ons er dan een uit de lijst hieronder:
De veiligheid van je gegevens is onze prioriteit. We volgen de regels van de Payment Card Industry Data Security Standard (PCI DSS - de standaard voor gegevensbeveiliging van de betaalkaartenbranche).
Zorg er voor het verzenden van je documenten voor dat:
Van identiteitsbewijzen moeten we het volgende zien:
Van documenten voor bewijs van adres moeten we het volgende zien:
Gezichten op de afbeeldingen zijn wazig gemaakt ter bescherming van gegevens. Deze afbeeldingen zijn slechts voorbeelden. Zorg ervoor dat we op jouw kopieën je gezicht duidelijk kunnen zien.
Gezichten op de afbeeldingen zijn wazig gemaakt ter bescherming van gegevens. Deze afbeeldingen zijn slechts voorbeelden. Zorg ervoor dat we op jouw kopieën je gezicht duidelijk kunnen zien.
Gezichten op de afbeeldingen zijn wazig gemaakt ter bescherming van gegevens. Deze afbeeldingen zijn slechts voorbeelden. Zorg ervoor dat we op jouw kopieën je gezicht duidelijk kunnen zien.
Afhankelijk van je land en licentie kunnen we bepaalde documenten mogelijk niet accepteren.
Bewijs van je identiteit (ID)
We accepteren geen:
Bewijs van adres (POA)
We accepteren geen:
Je kunt je documenten in een van de volgende formats verzenden:
Afhankelijk van je activiteit moeten we je mogelijk om meer documenten vragen. Dat kan zijn om te voldoen aan wettelijke verplichtingen of voor geavanceerde verificatie. Dit helpt ons je te beschermen als je onze site gebruikt.
Niet alle spelers hoeven meer documenten te sturen, maar als je dat wel moet, vragen we je om de documenten die we nodig hebben. In sommige gevallen kan dit van invloed zijn op je mogelijkheid om te spelen.
Zorg dat je geregistreerde e-mailadres is geüpdatet zodat we snel contact met je kunnen opnemen.
De SOW-controle onderzoekt hoe een klant, of zijn familie, over zijn vermogen is komen te beschikken.
We moeten bijvoorbeeld kijken naar de activiteiten die het financiële vermogen en andere tegoeden van de speler genereren of eraan bijdragen.
Voorbeelden van SOW:
Deze controle helpt ons het witwassen van geld op onze site te voorkomen en spelers te beschermen als onderdeel van ons beleid voor verantwoord spelen.
We vragen nooit om andere documenten dan die te maken hebben met je inzetten. We accepteren:
Deze controle onderzoekt de directe herkomst van je geld, bijvoorbeeld de stortingsmethode die je gebruikt hebt om geld in je account bij ons te storten.
Als onderdeel van onze licentie- en wettelijke verplichtingen zijn we verplicht bepaalde informatie van onze spelers op te vragen om onze interne beveiligingscontroles uit te voeren.
In alle gevallen, ongeacht je locatie, moeten we ervoor zorgen dat:
Als we geen contact met je kunnen opnemen of als je ons de benodigde documenten niet kunt sturen, moeten we mogelijk restricties aanbrengen in je account tot we de informatie ontvangen die we nodig hebben.
We nemen alle mogelijke voorzorgsmaatregelen om de vertrouwelijkheid van de identiteit van onze spelers en eventuele andere gevoelige informatie die we verzamelen te beschermen.
We hebben interne restricties om je gegevens te beveiligen.
Niemand heeft toegang tot deze informatie, behalve de speler zelf of zoals beschreven in ons privacybeleid, dat je kunt vinden op onze website:
Al onze medewerkers moeten voldoen aan het privacybeleid om de gegevens van spelers vertrouwelijk te houden. Deze verplichting blijft ook bestaan als een medewerker niet meer bij onze organisatie werkt. We investeren in de nieuwste beveiligingstechnologie om de gegevens waarover we beschikken te beschermen.