Ik ben mijn wachtwoord vergeten

Volg de stappen hieronder om je wachtwoord te resetten:

Computersoftware

Open onze software en ga naar:

'Inloggen' → 'Wachtwoord vergeten?'

Druk gewoon op de knop voor afspelen voor een video met stapsgewijze instructies (alleen in het Engels).

Mobiele app

Open onze app en tik op 'Wachtwoord vergeten?'.

Druk gewoon op de knop voor afspelen voor een video met stapsgewijze instructies (alleen in het Engels).

Website

Open onze website en kies 'Wachtwoord/gebruikersnaam vergeten?' onder 'Inloggen'. Vul vervolgens je gebruikersnaam of geregistreerde e-mailadres in en verzend je verzoek. Je ontvangt een automatische e-mail met verdere instructies.

Als je niet binnen een paar minuten een e-mail van ons ontvangt of als je nog vragen hebt, kies dan weer 'Wachtwoord/gebruikersnaam vergeten?' en vervolgens 'Contact met ons opnemen' om ons formulier voor contact met de klantenservice te openen.

Volg als het formulier is geopend deze stappen:

  1. Vul je e-mailadres in.
  2. Vul de onderwerpregel in en geef minimaal drie van de gevraagde gegevens.
  3. Kies als je klaar bent 'Verzenden'.

Je mag geen nieuw account openen als je je wachtwoord bent vergeten, om de integriteit van onze spellen en de veiligheid van onze spelersaccounts te beschermen.

Hoe kan ik mijn wachtwoord wijzigen?

Volg om je wachtwoord te wijzigen de instructies hieronder, afhankelijk van het platform dat je gebruikt.

Website

Ga als je in de webversie van ons helpcentrum bent naar:

Wachtwoord

Computersoftware

Log in en kies vervolgens:

'Instellingen' → 'Accountgegevens' → 'Wachtwoord'

Typ je huidige wachtwoord in, vul dan je nieuwe wachtwoord in en bevestig het. Kies 'Toepassen' om de wijzigingen op te slaan.

Mobiele app

Ga naar:

pictogram 'Account' → 'Inloggen en beveiliging' → 'Wachtwoord wijzigen'

Typ je huidige wachtwoord in, vul dan je nieuwe wachtwoord in en bevestig het. Kies 'Toepassen' om de wijzigingen op te slaan.


Ik heb geen link ontvangen om mijn wachtwoord te resetten

Kijk in je junk- of spammap als je de link om je wachtwoord te resetten niet heb ontvangen in de inbox van je geregistreerde e-mailadres. Als onze e-mail inderdaad in een van deze mappen terecht is gekomen, dan kun je dit in de toekomst voorkomen door de filterinstellingen van je e-mailaccount aan te passen of door het e-mailadres waar onze e-mails vandaan komen toe te voegen aan je adresboek of contactenlijst.

Als je onze e-mail in geen enkele map van je mailbox kunt vinden, probeer dan eens een ander e-mailaccount te gebruiken, zoals bijvoorbeeld Gmail, Yahoo, enzovoorts.

Volg om je e-mailadres te wijzigen de instructies hieronder, afhankelijk van het platform dat je gebruikt:

Website

Log in, kies 'Account' en dan:

E-mail

Computersoftware

Start onze software en log in. Ga dan vanuit de lobby naar:

'Instellingen' → 'Accountgegevens' → 'E-mail'

Mobiele app

Ga om je e-mailadres te wijzigen in onze mobiele app naar:

'Account' → 'Persoonlijke gegevens' → 'E-mailadres'

Vond je dit artikel nuttig?


Kun je niet vinden wat je zoekt?