Volg de stappen hieronder om je wachtwoord te resetten:
Open onze software en ga naar:
'Inloggen' → 'Wachtwoord vergeten?'
Druk gewoon op de knop voor afspelen voor een video met stapsgewijze instructies (alleen in het Engels).
Open onze app en tik op 'Wachtwoord vergeten?'.
Druk gewoon op de knop voor afspelen voor een video met stapsgewijze instructies (alleen in het Engels).
Open onze website en kies 'Wachtwoord/gebruikersnaam vergeten?' onder 'Inloggen'. Vul vervolgens je gebruikersnaam of geregistreerde e-mailadres in en verzend je verzoek. Je ontvangt een automatische e-mail met verdere instructies.
Als je niet binnen een paar minuten een e-mail van ons ontvangt of als je nog vragen hebt, kies dan weer 'Wachtwoord/gebruikersnaam vergeten?' en vervolgens 'Contact met ons opnemen' om ons formulier voor contact met de klantenservice te openen.
Volg als het formulier is geopend deze stappen:
Je mag geen nieuw account openen als je je wachtwoord bent vergeten, om de integriteit van onze spellen en de veiligheid van onze spelersaccounts te beschermen.
Volg om je wachtwoord te wijzigen de instructies hieronder, afhankelijk van het platform dat je gebruikt.
Log in en kies vervolgens:
'Instellingen' → 'Accountgegevens' → 'Wachtwoord'
Typ je huidige wachtwoord in, vul dan je nieuwe wachtwoord in en bevestig het. Kies 'Toepassen' om de wijzigingen op te slaan.
Ga naar:
pictogram 'Account' → 'Inloggen en beveiliging' → 'Wachtwoord wijzigen'
Typ je huidige wachtwoord in, vul dan je nieuwe wachtwoord in en bevestig het. Kies 'Toepassen' om de wijzigingen op te slaan.
Kijk in je junk- of spammap als je de link om je wachtwoord te resetten niet heb ontvangen in de inbox van je geregistreerde e-mailadres. Als onze e-mail inderdaad in een van deze mappen terecht is gekomen, dan kun je dit in de toekomst voorkomen door de filterinstellingen van je e-mailaccount aan te passen of door het e-mailadres waar onze e-mails vandaan komen toe te voegen aan je adresboek of contactenlijst.
Als je onze e-mail in geen enkele map van je mailbox kunt vinden, probeer dan eens een ander e-mailaccount te gebruiken, zoals bijvoorbeeld Gmail, Yahoo, enzovoorts.
Volg om je e-mailadres te wijzigen de instructies hieronder, afhankelijk van het platform dat je gebruikt:
Start onze software en log in. Ga dan vanuit de lobby naar:
'Instellingen' → 'Accountgegevens' → 'E-mail'
Ga om je e-mailadres te wijzigen in onze mobiele app naar:
'Account' → 'Persoonlijke gegevens' → 'E-mailadres'