Computer: Problemen met de lobby - cache wissen van de applicatie en de lobby

In geval van problemen met onze lobby, een rode paginafout, grafische problemen of problemen met laden raden we je aan de cache te wissen van de applicatie en lobby van onze software.

Volg om dit te doen de instructies hieronder, afhankelijk van je besturingssysteem:

Windows
  1. Sluit onze software. Je kunt de vereiste bestanden niet verwijderen terwijl onze software open is.
  2. Open het opdrachtvenster 'Uitvoeren' ('Windowstoets + R').
  3. Typ:
    %temp%
  4. Verwijder de volgende mappen:
    • 'XCW' is de applicatiecache.
    • 'PokerStarsBrCache' is de lobbycache.

Start ten slotte je computer opnieuw, om het proces te voltooien.

Mac

Het proces gaat gepaard met het verwijderen van bestanden van onze software en je webbrowser. Wellicht wil je een back-upkopie van je spelersnotities opslaan, want die worden tijdens dit proces verwijderd. De naam van het bestand is 'notes.user.xml ('user' is je gebruikersnaam) en het is alleen aanwezig als je notities of labels voor andere spelers aan de pokertafels hebt opgeslagen.

Als je een kopie van dit bestand wil opslaan, begin onderstaande instructies dan bij stap 1. Zo niet, begin dan bij stap 2 en start na het volgen van die instructies je computer opnieuw.

Stap 1: Een kopie van je spelersnotitiesbestand opslaan

  1. Open de Finder. Kies in de bovenste menubalk: 'Ga' → 'Ga naar map...'
  2. Kopieer en plak het pad hieronder en klik op 'Gaan':
    ~/Library/Application Support/
  3. Scrol omlaag en open de map van onze software, met daarin het notitiebestand.

Als de map 'Bibliotheek' niet wordt weergegeven:

  1. Open 'Terminal' vanuit 'Spotlight'. Je vindt Spotlight in de rechterbovenhoek van de menubalk of druk op de toetsenbordcombinatie 'Command + spatiebalk'.
  2. Vul de volgende opdracht in om de map weer te geven:
    chflags nohidden ~/Library/
  3. Druk op 'Enter'

Hierdoor worden de bibliotheekmappen weergegeven in de zoekfunctie, zodat je het bovengenoemde bestand kunt vinden.

Sla als je het hebt gevonden een kopie van het notitiebestand op in een andere map.

Stap 2: Wis de gebruikersinstellingen van onze applicatie

  1. Open de volgende folder (zie de stappen hierboven):
    ~/Library/Application Support/
  2. Zoek en verwijder de map van onze software.
  3. Verwijder uit de mappen 'Voorkeuren' en 'Caches' de bestanden of mappen beginnend met 'com.pokerstars...'.
  4. Maak de prullenmand leeg.

Open vervolgens de Safariwebbrowser door deze stappen te volgen:

  1. Ga naar het Safarimenu naast het Applepictogram.
  2. Kies 'Voorkeuren', vervolgens 'Geavanceerd' en vink 'Toon Ontwikkel-menu in menubalk' aan.
  3. Ga naar 'Ontwikkel'.
  4. Klik op 'Caches wissen'.

De cachemap heet 'XCW' en is te vinden onder ~/Library/Caches. Verplaats om de cache met betrekking tot onze software te wissen de 'XCW'-map naar de prullenmand.

Stap 3: Opgeslagen notities herstellen

Open onze software en ga naar:

  1. 'Help'
  2. Open de map 'Mijn Instellingen'

Sluit onze software en kopieer het spelersnotitiebestand terug in de map. Als er een bestand overschreven moet worden, accepteer dit dan.

Start ten slotte je computer opnieuw, om het proces te voltooien.

Vond je dit artikel nuttig?


Kun je niet vinden wat je zoekt?