In geval van problemen met onze lobby, een rode paginafout, grafische problemen of problemen met laden raden we je aan de cache te wissen van de applicatie en lobby van onze software.
Volg om dit te doen de instructies hieronder, afhankelijk van je besturingssysteem:
Start ten slotte je computer opnieuw, om het proces te voltooien.
Het proces gaat gepaard met het verwijderen van bestanden van onze software en je webbrowser. Wellicht wil je een back-upkopie van je spelersnotities opslaan, want die worden tijdens dit proces verwijderd. De naam van het bestand is 'notes.user.xml ('user' is je gebruikersnaam) en het is alleen aanwezig als je notities of labels voor andere spelers aan de pokertafels hebt opgeslagen.
Als je een kopie van dit bestand wil opslaan, begin onderstaande instructies dan bij stap 1. Zo niet, begin dan bij stap 2 en start na het volgen van die instructies je computer opnieuw.
Stap 1: Een kopie van je spelersnotitiesbestand opslaan
Als de map 'Bibliotheek' niet wordt weergegeven:
Hierdoor worden de bibliotheekmappen weergegeven in de zoekfunctie, zodat je het bovengenoemde bestand kunt vinden.
Sla als je het hebt gevonden een kopie van het notitiebestand op in een andere map.
Stap 2: Wis de gebruikersinstellingen van onze applicatie
Open vervolgens de Safariwebbrowser door deze stappen te volgen:
De cachemap heet 'XCW' en is te vinden onder ~/Library/Caches. Verplaats om de cache met betrekking tot onze software te wissen de 'XCW'-map naar de prullenmand.
Stap 3: Opgeslagen notities herstellen
Open onze software en ga naar:
Sluit onze software en kopieer het spelersnotitiebestand terug in de map. Als er een bestand overschreven moet worden, accepteer dit dan.
Start ten slotte je computer opnieuw, om het proces te voltooien.