De logbestanden van onze software houden handelingen van onze applicaties bij.
Als je problemen ondervindt met onze software of je account, stuur ons dan de logbestanden. We kunnen ze onderzoeken op foutmeldingen of indicatoren van mogelijke oorzaken van het probleem.
De logbestanden worden na 48 uur overschreven, dus stuur ons de bestanden zo snel je kunt.
Open onze software (je hoeft niet in te loggen). Kies in de lobby:
'Help' → 'Logbestanden' (vermeld je gebruikersnaam en alle relevante informatie) → 'LOGBESTANDEN VERZENDEN'.
Zo worden de logbestanden en je uitleg automatisch naar ons verzonden.
Je logbestanden met andere bijlagen versturen
Als je andere bijlagen met je logbestanden wil meesturen (zoals screenshots) kun je dat handmatig doen. Open de lobby en kies:
'Help' → 'Logbestanden' → 'ZIPPEN EN OPSLAAN'
Sla het bestand op je bureaublad op (je moet er mogelijk naartoe navigeren, want de standaardlocatie is de instellingenmap). Je kunt ons de logbestanden via onze software of website sturen.
Wat als ik de software niet kan openen?
Probeer onze software minimaal 3 tot 4 minuten te laten draaien en te laten 'proberen' verbinding te maken. Ook als er een foutmelding is, laat je het programma nog een paar minuten langer open.
Volg als de tijd is verstreken de stappen die van toepassing zijn voor je besturingssysteem:
Stuur de logbestanden naar ons door via onze software of website. Vermeld je gebruikersnaam en alle relevante informatie.
Bekijk deze video voor stapsgewijze instructies:
Stuur de logbestanden naar ons door via onze software of website. Vermeld je gebruikersnaam en alle relevante informatie.
Als je onze mobiele app gebruikt, neem dan de optie hieronder:
De bestanden worden nu automatisch naar ons toe gestuurd.
Als we de bestanden hebben ontvangen en onderzocht, kunnen we je de gepaste hulp bieden.