Hier zijn wat tips voor als je problemen hebt met verbinding maken.
Druk hier als je onze mobiele app gebruikt. Of volg voor onze computersoftware de instructies hieronder.
Opnieuw starten en opnieuw verbinding maken
Start je computer opnieuw en zet alle aangesloten netwerkapparatuur uit en weer aan. Netwerkapparatuur kan bestaan uit apparaten als je modem, router, toegangspunten, enzovoorts. Zorg er vervolgens voor dat je internetverbinding het doet, en open opnieuw onze software. Probeer als het probleem zich blijft voordoen je beveiligingssoftware te configureren.
Je beveiligingssoftware configureren
Geef om onze Windowssoftware toegang te laten krijgen tot het internet, toegang aan deze programma's:
Als je ze niet allemaal kunt vinden, geef dan toegang tot de programma's die je wel kunt vinden. Kijk voor informatie over programma's toestaan via de ingebouwde Windowsfirewall: Windows Defender (Microsoft.com)
Ga voor meer informatie over hoe je kunt controleren of onze applicatie toegang heeft via de ingebouwde Macfirewall: macOS Firewall (Apple.com)
Neem als je beveiligingssoftware anders is contact op met de fabrikant voor instructies.
Probeer het DNS van Google
Door over te stappen op Google DNS (Domain Name System) vergroot je de kans dat je verbinding kunt maken met onze diensten.
Op de website van Google vind je instructies over het configureren van je apparaat om het DNS van Google te gebruiken.
Als je met deze wijziging geen verbinding kunt maken, probeer dan een andere internetprovider, als die voor je beschikbaar is.
Neem contact met ons op als je nog steeds geen verbinding krijgt.
Stuur ons als de stappen hierboven het probleem niet verhelpen de hieronder vermelde gegevens:
Je kunt ons deze gegevens sturen via onze software, mobiele app of website.
Probeer deze suggesties als je via mobiel geen verbinding kunt maken. Probeer na elke stap opnieuw onze app.
Controleer je internetverbinding
Controleer of je verbinding hebt met wifi of een mobiel datanetwerk. Als het goed is, zie je de pictogrammen bovenaan je scherm. Zo niet, pas dan je wifi- of mobiele netwerkinstellingen aan.
Start je apparaat opnieuw
De volgende stap is je apparaat opnieuw te starten door het apparaat uit en weer aan te zetten.
Installeer onze app opnieuw
Probeer als opnieuw starten het probleem niet oplost onze app opnieuw te installeren. Je moet de app eerst verwijderen door hem van je apparaat te wissen. Download onze app opnieuw en installeer hem.
Probeer het DNS van Google
Door over te stappen op Google DNS (Domain Name System) vergroot je de kans dat je verbinding kunt maken met onze diensten.
Op de website van Google vind je instructies over het configureren van je apparaat om het DNS van Google te gebruiken.
Als je met deze wijziging geen verbinding kunt maken, probeer dan een andere internetprovider, als die voor je beschikbaar is.
Neem contact met ons op met meer informatie.
Als bovengenoemde stappen het probleem niet verhelpen, kun je het probleem melden door ons deze gegevens te sturen:
Je kunt ons deze gegevens sturen via onze software, mobiele app of website.
Disclaimer:
Als dienstverlening aan onze spelers geven we links naar websites en producten van derde partijen. The Stars Group beveelt ze niet aan en aanvaardt geen aansprakelijkheid voor het gebruik van deze producten of websites. Ze staan los van The Stars Group. Let op: gebruik of vermelding van genoemde informatie of producten is op eigen risico en naar eigen goeddunken.