We willen dat je zo snel mogelijk weer kunt spelen. Je kunt ons hierbij helpen door de onderstaande informatie naar onze klantenservice te sturen.
Bekijk de informatie hieronder voor hulp bij het maken van een screenshot:
Open het scherm waar je een probleem ondervindt. Volg daarna de stappen afhankelijk van het besturingssysteem van je apparaat:
Bekijk voor andere manieren om een screenshot te maken en meer informatie WikiHow's website.
Je vindt hier op de website van Apple een uitleg voor het maken van een screenshot.
Volg voor de meeste Androidapparaten deze instructies:
Je vindt de screenshots die je maakt door de app 'Foto's' te openen en te gaan naar:
De instructies kunnen per apparaat verschillen, maar zouden vergelijkbaar moeten zijn met de instructies die we hierboven hebben gegeven. Neem als je meer hulp nodig hebt contact op met de fabrikant van je apparaat.
Voor meer informatie kun je ook het helpcentrum van Google bekijken.
De logbestanden van onze software houden handelingen van onze applicaties bij. We kunnen ze onderzoeken op foutmeldingen of indicatoren van mogelijke oorzaken van het probleem.
Het systeem overschrijft de logbestanden na 48 uur, dus stuur ons de bestanden zo snel je kunt.
Open onze software. (Je hoeft niet in te loggen.) Kies in de lobby:
'Help' → 'Logbestanden' (vermeld je gebruikersnaam en alle gegevens) → 'LOGBESTANDEN VERZENDEN'.
Zo worden de logbestanden en je uitleg automatisch naar ons verzonden.
Je logbestanden met andere bijlagen versturen
Je kunt andere bijlagen zoals screenshots bijvoegen en meesturen met je logbestanden. Open hiervoor de lobby en kies:
'Help' → 'Logbestanden' → 'ZIPPEN EN OPSLAAN'
Sla het bestand op je bureaublad op. De standaardlocatie is de instellingenmap, dus zorg dat je het bestand opslaat op het bureaublad.
Wat als ik de software niet kan openen?
Probeer onze software minimaal 3 tot 4 minuten te laten draaien en te laten 'proberen' verbinding te maken. Ook als er een foutmelding is, laat je het programma nog een paar minuten langer open.
Volg als de tijd is verstreken de stappen die van toepassing zijn voor je besturingssysteem:
Bekijk deze video voor stapsgewijze instructies:
Als je onze mobiele app gebruikt, neem dan de optie hieronder:
De bestanden worden nu automatisch naar ons toe gestuurd.
Als je onze mobiele app niet kunt openen, kun je ons geen logbestanden sturen. Je kunt ons nog wel een screenshot en andere gegevens sturen.
De logbestanden worden automatisch naar ons verzonden als je onze software kunt openen en 'LOGBESTANDEN VERZENDEN' kiest. Vermeld je gebruikersnaam en alle gegevens.
Hoe verstuur ik logbestanden, screenshots of andere gegevens handmatig?
We accepteren logbestanden in gecomprimeerde vorm, in een bestand dat eindigt op .zip. Als je bestanden wil comprimeren, maar je weet niet hoe, bekijk dan de website van Microsoft voor hulp.
Stuur de logbestanden zodra je ze hebt gezipt samen met de rest van de gegevens naar ons toe. Je kunt dit doen via de chat in onze software, mobiele app of website.
Disclaimer:
Als dienstverlening aan onze spelers verstrekken we links naar websites en producten van derde partijen. The Stars Group beveelt ze niet aan en aanvaardt geen aansprakelijkheid voor het gebruik van deze producten of websites. Ze staan los van The Stars Group. Let op: gebruik of vermelding van genoemde informatie of producten is op eigen risico en naar eigen goeddunken.