Problemen, storingen of foutmeldingen in de software melden

We willen dat je zo snel mogelijk weer kunt spelen. Je kunt ons hierbij helpen door de onderstaande informatie naar onze klantenservice te sturen.

  • Een screenshot van de fout of het probleem dat je ondervindt.
  • Een kopie van de logbestanden van onze software.
  • Een beschrijving van het probleem.

Bekijk de informatie hieronder voor hulp bij het maken van een screenshot:

Een screenshot maken

Open het scherm waar je een probleem ondervindt. Volg daarna de stappen afhankelijk van het besturingssysteem van je apparaat:

Windows
  1. Druk op de toetsen 'Windows' + 'Print Screen' (tegelijk).
  2. Je scherm wordt kort gedimd om aan te geven dat je zojuist een screenshot hebt genomen.
  3. Je screenshot wordt automatisch opgeslagen in deze map: 'Afbeeldingen' → 'Screenshots'

Bekijk voor andere manieren om een screenshot te maken en meer informatie WikiHow's website.

Mac
  • Druk op 'Command' + 'Shift' + '3' tegelijkertijd.
  • De afbeelding wordt opgeslagen op je bureaublad.

Je vindt hier op de website van Apple een uitleg voor het maken van een screenshot.

Android

Volg voor de meeste Androidapparaten deze instructies:

  • Houd de aan/uit-knop en de onderste volumeknop tegelijkertijd een paar seconden ingedrukt.
  • Er verschijnt een korte animatie die aangeeft dat je het screenshot hebt gemaakt.

Je vindt de screenshots die je maakt door de app 'Foto's' te openen en te gaan naar:

  • 'Bibliotheek' → 'Screenshots'

De instructies kunnen per apparaat verschillen, maar zouden vergelijkbaar moeten zijn met de instructies die we hierboven hebben gegeven. Neem als je meer hulp nodig hebt contact op met de fabrikant van je apparaat.

Voor meer informatie kun je ook het helpcentrum van Google bekijken.

iOS

De instructies zijn afhankelijk van het apparaat en model dat je gebruikt. Je vindt de beste stappen op de website van Apple:

Logbestanden ophalen

De logbestanden van onze software houden handelingen van onze applicaties bij. We kunnen ze onderzoeken op foutmeldingen of indicatoren van mogelijke oorzaken van het probleem.

Het systeem overschrijft de logbestanden na 48 uur, dus stuur ons de bestanden zo snel je kunt.

Computersoftware (Windows of Mac)

Open onze software. (Je hoeft niet in te loggen.) Kies in de lobby:

'Help' → 'Logbestanden' (vermeld je gebruikersnaam en alle gegevens) → 'LOGBESTANDEN VERZENDEN'.

Zo worden de logbestanden en je uitleg automatisch naar ons verzonden.

Je logbestanden met andere bijlagen versturen

Je kunt andere bijlagen zoals screenshots bijvoegen en meesturen met je logbestanden. Open hiervoor de lobby en kies:

'Help' → 'Logbestanden' → 'ZIPPEN EN OPSLAAN'

Sla het bestand op je bureaublad op. De standaardlocatie is de instellingenmap, dus zorg dat je het bestand opslaat op het bureaublad.

Wat als ik de software niet kan openen?

Probeer onze software minimaal 3 tot 4 minuten te laten draaien en te laten 'proberen' verbinding te maken. Ook als er een foutmelding is, laat je het programma nog een paar minuten langer open.

Volg als de tijd is verstreken de stappen die van toepassing zijn voor je besturingssysteem:

Windows
  1. Druk tegelijkertijd op de 'Windowstoets' + 'R'.
  2. Typ of kopieer en plak de onderstaande tekst in het daarvoor bestemde veld. Druk op 'Enter':
    %USERPROFILE%\AppData\Local
  3. Zoek en open de map van onze software.
  4. Zoek alle bestanden die eindigen op '.log.0' of '.log.1'.
  5. Sleep deze bestanden voor het gemak naar het bureaublad.

Bekijk deze video voor stapsgewijze instructies:

Mac OS X
  1. Open de Finder. Druk in de menubalk bovenaan je scherm op 'Ga' en vervolgens op 'Ga naar map'.
  2. Typ of kopieer en plak onderstaande tekst in het daarvoor bestemde veld en druk op 'Enter':
    ~/Library/Logs
  3. Zoek en open de map van onze software.
  4. Zoek alle bestanden die eindigen op '.log.0' of '.log.1'.
  5. Sleep deze bestanden voor het gemak naar het bureaublad.

Als je onze mobiele app gebruikt, neem dan de optie hieronder:

Mobiele app (Android of iOS)
  1. Open de app op je mobiele apparaat en log in. Als je niet kunt inloggen, volg je stap 2, maar anders ga je naar stap 3.
  2. Sluit het inlogvenster door op de 'X' in de rechterbovenhoek te drukken.
  3. Tik op het pictogram 'Account' om het accountscherm te openen.
  4. Kies 'Help' en 'Logbestanden verzenden naar de klantenservice'.
  5. Vermeld je gebruikersnaam en alle gegevens.
  6. Tik op 'LOGBESTANDEN VERZENDEN'.

De bestanden worden nu automatisch naar ons toe gestuurd.

Als je onze mobiele app niet kunt openen, kun je ons geen logbestanden sturen. Je kunt ons nog wel een screenshot en andere gegevens sturen.

Hoe stuur ik jullie deze informatie?

De logbestanden worden automatisch naar ons verzonden als je onze software kunt openen en 'LOGBESTANDEN VERZENDEN' kiest. Vermeld je gebruikersnaam en alle gegevens.

Hoe verstuur ik logbestanden, screenshots of andere gegevens handmatig?

We accepteren logbestanden in gecomprimeerde vorm, in een bestand dat eindigt op .zip. Als je bestanden wil comprimeren, maar je weet niet hoe, bekijk dan de website van Microsoft voor hulp.

Stuur de logbestanden zodra je ze hebt gezipt samen met de rest van de gegevens naar ons toe. Je kunt dit doen via de chat in onze software, mobiele app of website.

Disclaimer:
Als dienstverlening aan onze spelers verstrekken we links naar websites en producten van derde partijen. The Stars Group beveelt ze niet aan en aanvaardt geen aansprakelijkheid voor het gebruik van deze producten of websites. Ze staan los van The Stars Group. Let op: gebruik of vermelding van genoemde informatie of producten is op eigen risico en naar eigen goeddunken.

Vond je dit artikel nuttig?


Kun je niet vinden wat je zoekt?