poker

MuchBetter gebruiken om geld te storten en te laten uitbetalen.

MuchBetter is een elektronische portemonnee waarmee je, naast andere betalingsmethoden, je betaalkaart kunt koppelen aan je mobiele telefoonnummer. Je kunt dus in realtime geld storten en meteen beginnen met spelen. Je kunt ook geld laten uitbetalen naar je MuchBetter-e-wallet.

Als je nog geen MuchBetteraccount hebt, kun je er een openen via onze kassier. Als je hulp nodig hebt bij het registreren van je account, dan kun je hier via hun website contact opnemen met de klantenservice van MuchBetter.

Er zijn twee dingen waar je aan moet denken voordat je een MuchBetteraccount opent:

  • Er kan slechts één MuchBetteraccount geregistreerd worden in een gebruikersaccount.
  • Als je een MuchBetteraccount bij ons gebruikt, kun je deze niet delen met andere spelers.

Hoe stort ik geld met MuchBetter?

Volg deze stappen om geld te storten met MuchBetter:

  1. Log in op je gebruikersaccount en ga naar de kassier. Als je onze website of mobiele app gebruikt:
    Webkassier
  2. Kies het logo van 'MuchBetter'.
  3. Kies je voorkeursvaluta
  4. Kies een van de voorgestelde stortingsbedragen of vul in het veld een ander bedrag in.
  5. Voeg een bonuscode toe als je die hebt. Druk vervolgens op de groene knop om verder te gaan.
  6. Typ je mobiele nummer in. Je landcode is al ingevuld.
  7. Controleer alle gegevens en bevestig je stortingsverzoek.
  8. Voltooi ten slotte je transactie via je mobiele app van MuchBetter.

We schrijven het geld bij in je account zodra MuchBetter bevestigt dat de storting is gelukt.

Hoe laat ik geld uitbetalen via MuchBetter?

Volg deze stappen om geld te laten uitbetalen via MuchBetter:

  1. Log in op je account. Als je onze website of mobiele app gebruikt:
    Webkassier
  2. Ga naar de kassier en druk op 'Uitbetalen'.
  3. Typ het bedrag in dat je wil laten uitbetalen.
  4. Mocht je lopende automatische uitbetalingen hebben, dan word je geïnformeerd over:
    • Het bedrag.
    • De methode en het account waarnaar het verzonden wordt.
    • Het resterende bedrag na de automatische uitbetaling.
  5. Als je geen lopende automatische uitbetalingen hebt, kies dan gewoon MuchBetter uit de lijst met beschikbare opties.
  6. Vul het mobiele nummer in dat gekoppeld is aan je MuchBetteraccount en verzend je verzoek.

Als je nog geen MuchBetteraccount hebt, kun je er een creëren via onze kassier.

Het geld zou meteen moeten zijn bijgeschreven in je MuchBetteraccount, mits dat volledig is gevalideerd. Anders blijft je uitbetaling in behandeling bij MuchBetter tot je de validatie van je MuchBetteraccount hebt voltooid.

Je kunt het registratieproces van je MuchBetteraccount hier voltooien. Zodra je je hebt geregistreerd, kun je je geld claimen.

Mocht je hulp nodig hebben bij het registreren van je account, neem dan rechtstreeks contact op met MuchBetter via hun website.

Ik probeer MuchBetter te gebruiken, maar het lukt niet. Waarom?

Hier zijn een paar van de meest voorkomende redenen voor een mislukte transactie met MuchBetter:

  • De gegevens die je hebt ingevuld zijn onjuist. Als dat het geval is, controleer dan je gegevens en probeer het opnieuw.
  • Onvoldoende geld in je MuchBetteraccount. Probeer het opnieuw en zorg dat er genoeg geld is om de transactie te dekken.
  • Ongeldig mobiel telefoonnummer. Als dit het geval is, controleer dan of het telefoonnummer dat je bij MuchBetter gebruikt overeenkomt met het land dat geregistreerd staat in je gebruikersaccount.
  • Het uitbetalingsbedrag is onder het minimum. Het minimale bedrag dat je kunt laten uitbetalen naar MuchBetter is USD 1 of het equivalent daarvan. Vraag een nieuwe uitbetaling aan voor het equivalent van USD 1 of meer.

Als je nog steeds problemen hebt met het voltooien van je transactie, raden we je aan rechtstreeks contact op te nemen met MuchBetter via support@muchbetter.com.

Vond je dit artikel nuttig?


Kun je niet vinden wat je zoekt?