poker
poker

Foutmelding: 'Je bent al ingelogd op een andere computer...'

Je kunt maar op één apparaat tegelijk inloggen op je account. Als je probeert in te loggen op een tweede apparaat, krijg je het bericht 'Je bent al ingelogd op een andere computer...'. Hetzelfde geldt voor het inloggen op meerdere platforms. Onze drie platforms zijn de app, website en computersoftware.

Wat veroorzaakt dit probleem?

Het is waarschijnlijk een onderbreking van de sessie tussen onze software en de server.

  • Dit komt vaak voor bij spelers die ingelogd blijven en de verbinding verliezen door een herstart van een server.
  • Dat kan gebeuren als onze software wordt afgesloten voordat je bent uitgelogd.

Hoe los ik dit probleem op?

Log in onze app of op onze website uit als je sessie voorbij is:

Mobiele app (Android of iOS)

  • Druk op 'Account' → 'Uitloggen'

Website

  • Tik rechtsboven op je gebruikersnaam of profielpictogram en vervolgens op 'Uitloggen'

Computersoftware (Windows of Mac)

Onze computersoftware heeft geen uitlogmogelijkheid meer. Als je de software sluit, gaat het uitloggen automatisch.

Als je nog steeds problemen hebt met het toegang verkrijgen tot je account, neem dan contact met ons op.

Vond je dit artikel nuttig?


Kun je niet vinden wat je zoekt?