poker
poker

Verbindingsproblemen met software

Kies welke software je gebruikt. Probeer na elke stap opnieuw verbinding te maken.

Computersoftware

Opnieuw starten en opnieuw verbinding maken

Start je computer opnieuw en zet je netwerkapparatuur uit en weer aan. Netwerkapparatuur kan bestaan uit apparaten zoals je modem, router en toegangspunten. Controleer vervolgens of je internetverbinding werkt. Open daarna onze software opnieuw.

Configureer je beveiligingssoftware

Sta deze programma's toe in je beveiligingssoftware:

  • PokerStars.exe
  • PokerStarsUpdate.exe
  • PokerStarsCommunicate.exe
  • PokerstarsBr.exe
  • PokerStarsComp.exe (alleen .NET)
  • Tracer.exe
  • xc.exe
  • xcw.exe
  • xcwxp.exe

Als je ze niet allemaal kunt vinden, geef dan toegang tot de programma's die je wel kunt vinden. Meer informatie over de ingebouwde firewall van je apparaat vind je hier:

Bekijk als je beveiligingssoftware van derde partijen gebruikt hun website voor hulp.

Probeer het DNS van Google

Overstappen op Google DNS (Domain Name System) kan helpen.

Op de website van Google vind je instructies voor het configureren van je het DNS voor je apparaat.

Probeer als deze wijziging niet werkt een andere internetprovider.

Neem als geen van deze stappen werken, contact met ons op via de chat met:

  • Informatie over de foutmelding. Een screenshot helpt altijd.
  • De naam van de firewall of de beveiligingssoftware die je gebruikt (bijvoorbeeld Norton, Panda, Avast, AVG).
  • De logbestanden van onze software. Ze worden na 48 uur overschreven, dus stuur ons de bestanden zo snel je kunt.
Mobiele app

Controleer je internetverbinding

Controleer of je verbonden bent via wifi of een mobiel datanetwerk. Als het goed is, zie je de pictogrammen bovenaan je scherm. Zo niet, pas dan je wifi- of mobiele netwerkinstellingen aan.

Start je apparaat opnieuw

Zet je apparaat uit en weer aan.

Installeer onze app opnieuw

Verwijder onze app, en download en installeer de app opnieuw.

Probeer het DNS van Google

Overstappen op Google DNS (Domain Name System) kan helpen.

Op de website van Google vind je instructies voor het configureren van je het DNS voor je apparaat.

Probeer als deze wijziging niet werkt een andere internetprovider.

Neem als geen van deze stappen werken, contact met ons op via de chat met:

  • Informatie over de foutmelding. Een screenshot helpt altijd.
  • Het model, type en de besturingssysteemversie van je apparaat.

Disclaimer:
Als dienstverlening aan onze spelers geven we links naar websites en producten van derde partijen. The Stars Group beveelt ze niet aan en aanvaardt geen aansprakelijkheid voor het gebruik van deze producten of websites. Ze staan los van The Stars Group. Let op: gebruik of vermelding van genoemde informatie of producten is op eigen risico en naar eigen goeddunken.

Vond je dit artikel nuttig?


Kun je niet vinden wat je zoekt?